I del to av artikkelserien der vi ser nærmere på noen av de samarbeidspartnerne som har vært med lengst, skal vi treffe Bente Marthinsen hos Reklamestasjonen.

Hei, Bente. Kan du fortelle litt om Reklamestasjonen?

Selvfølgelig! Reklamestasjonen leverer komplette løsninger innen skilt og dekor til næringsliv og offentlig sektor. Siden oppstarten i 2002 har vi fra våre kontorer i Sørlandsparken og i Oslo levert skilt- og dekorløsninger til kunder over hele landet.

Posten, Bring, Color Line, Sparebanken Sør, Otera, Agder Energi, og Universitet i Agder er noen av kundene vi jevnlig leverer skilt og dekor til.

Hvordan merker dere koronakrisen på kroppen?

I disse dager er det rolig her på Reklamestasjonen. Vi er, som mange andre, berørt av krisen, men vi var heldige som hadde en stor ordrereserve med oss inn i krisen. Fra midten av mars har vi dog merket den store nedgangen i nye oppdrag, og vi håper virkelig at ting snart snur.

Hvorfor velger dere å sponse Vipers år etter år?

Helt siden oppstarten i 2002 har vi vært aktive innen sponsing av idrett, så vel som festivaler og veldedige organisasjoner. De siste årene har vi prøvd å samle våre sponsorengasjement, og bidrar heller med mer støtte til færre aktører.

Vi har støttet Vipers siden 2009. I dag er vi sølvpartner, og gleder oss stort over den sportslige fremgangen. Bronsen fra Champions League i 2019 var det sportslige høydepunktet, men vi har vært med på hele reisen. Fra 150 tilskuere i Karusshallen til et fullsatt Aquarama.

Kan du si litt om hva Vipers betyr for dere i Reklamestasjonen?

Toppidrett og næringsliv har mange fellestrekk, og vi liker å være på vinnerlaget!

I Vipers er det mye entusiasme, sterkt engasjement, høye mål og profesjonalitet i alle ledd. Det liker vi å identifisere oss med. Det positive omdømme klubben har gjør oss stolte av å profilere vårt sponsorat både lokalt og nasjonalt.

I tillegg setter vi pris på å være en del av et meget hyggelig og aktivt B2B-nettverk som klubben har gjort en fantastisk jobb for å få til å fungere på den måten som det gjør.

Tusen takk til Bente Marthinsen og Reklamestasjonen for deres støtte. Det er gull verdt!